Promocijski tekstil je pripomogel k prepoznavnosti podjetja

Nekaj časa smo z podjetjem organizirali nekakšen dogodek za naše podjetje. Na temu dogodku pa smo želeli imeti nekaj, kar bi ga nekoliko popestrilo, oziroma smo rabili nekaj unikatnega, ki bi našo blagovno znamko naredilo prepoznavno. Zato pa smo se odločili za promocijski tekstil. Tega bi lahko na dogodku prodajali, kar pa bi bila za nas tudi nekakšna promocija, sploh če bi ljudje ta promocijski tekstil nato res nosili.

Imeli pa smo v mislih predvsem kakšne majice in kape. To je namreč tekstil, ki ga ljudje nekako največ nosijo, sploh v poletnemu času. Tako pa se nam je zdelo, da v kolikor bi lahko naredili modern in prijeten dizajn, na kateremu bi bilo tudi nazorno pokazano naše podjetje, bodo stranke nato nosile te kose. To pa bi nato privabilo kar nekaj oči novim potencialnim strankam, saj bi podzavestno videli majico in posledično logotip našega podjetja, oziroma nekaj informacij.

Tedaj pa nas je čakalo kar pomembno delo. Morali smo najti tisto mejo, da bi lahko majice in kape oblikovali tako, da bi bilo jasno videti, o čem se gre, torej da so ti kosi od našega podjetja, poleg tega pa s tem nismo smeli pretiravati, saj potem te več ne bi bile tako stilne, oziroma estetske. To pa niti ni bilo tako enostavno, kot se na prvo žogo sliši, kajti slediti je bilo potrebno vsem modernim trendom, ki so danes prisotni. 

Promocijski tekstil je pripomogel k prepoznavnosti podjetja

Čez čas, ki smo ga vložili v ta projekt, pa se nam je nato le zdelo, da smo izdelali in oblikovali ustrezne in prijetne dizajne, katere bi lahko natisnili na kape in majice. Zato pa smo tedaj izdelali ta promocijski tekstil, s katerim pa smo bili zelo zadovoljni. 

Na dan dogodka pa smo te kose kar podarjali, oziroma jih talali, saj se nam je zdelo, da bo to dvignilo zadovoljstvo naših strank.